Facilitace
a moderování workshopů

Využijte služeb zkušených facilitátorů, kteří vás provedou náročnými situacemi a pomohou vašemu týmu najít společné řešení problému, dospět ke společnému rozhodnutí.

Tereza Kosnarová

Tereza se zaměřuje na facilitaci aktivit, spojených s návrhem, výzkumem a evaluací v oblasti designu služeb. Má za sebou 15+ let zkušeností v oboru, desítky workshopů v různých organizacích (univerzitní prostředí, neziskové organizace, komerční sféra) a na různých pozicích (designérka, výzkumnice, lektorka).

V roce 2024 absolvovala roční výcvik v procesně orientované facilitaci. Je certifikovanou specialistkou na přístupnost (CPACC certifikace)

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/tkosnarova/
Osobní web: https://www.terezakosnarova.cz/

Petr Kosnar

Petr navrhuje produkty, vede design týmy a facilituje strategická produktová rozhodnutí. Zaměřuje se na oblasti automotive, healthcare, a smysluplné využívání nejnovějších technologií. Vystudoval návrh a výzkum v oblasti fyzických a digitálních produktů na Eindhoven University of Technology. V oboru pracuje od roku 2007.

Vede design workshopy, vyučuje na vysokých školách v ČR i v zahraničí, píše a přednáší o tématech Human-Centered Designu.

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/petrkosnar/
Osobní web: www.iampetr.com

Lukáš Šaněk

Stratég, mentor, facilitátor a marketér s více než 10 lety praxe. Zaměřuje se na rozvoj menších firem a podnikatelů*ek. Pomáhám sdílet jejich příběh a zapálení pro to, co dělají.

V roce 2024 absolvoval roční výcvik v procesně orientované facilitaci a patří mezi ATAIRU Autentický leader alumni.


Linkedin: https://www.linkedin.com/in/lukassanek/
Osobní web: https://www.lukas-sanek.cz/

Anežka Řepík

Anežka se věnuje přípravě a facilitaci aktivit orientovaných na sladění firemních procesů a strategií, vedení kreativních workshopů a designu služeb. Pomáhá týmům vyjasnit zadání v rané fázi projektů a nastartovat je. Zkušenosti získala v designových týmech technologických firem i jako certifikovaná lektorka Google: Digitální garáž. V oboru se pohybuje od roku 2016.

Vzdělává studenty na českých vysokých školách, veřejnost i firemní týmy v přístupu design thinking. 

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/anezkaadamikova/

Potřebujete moderovat workshop
nebo facilitovat skupinovou práci?
Ozvěte se nám!

+420 775 075 994 nebo tereza@uxworkshopy.cz

Rezervace termínu na bezplatnou úvodní konzultaci

Přítomnost externího facilitátora usnadňuje spolupráci, komunikaci, zapojení lidí a akceschopnost týmu při naplňování vytyčených cílů. Komunikace ve skupině je maximálně konstruktivní a vede k výsledkům, které si tým stanoví.

Čeho si všímáme a jaké procesy podporujeme?

  • Efektivní využití času stanoveného pro aktivitu.

  • Nekonfliktní komunikace a hledání shody.

  • Zapojení všech do designového procesu.

  • Zvyšování motivace týmu.

  • Vzájemné pochopení.

  • Práce se zpětnou vazbou.

  • Posilování vzájemné důvěry ve schopnosti týmu.

Všechny tyto momenty se mohou negativně projevit při strategických workshopech a aktivitách, jejichž výsledek může zásadním způsobem ovlivnit budoucí fungování vašeho týmu, vaší organizace.

Facilitaci a moderování vnímáme jako průvodcovství. Společně vás provedeme přípravou a realizací designového workshopu nebo jiné výzkumné či designové aktivity. Podpoříme rozhodovací proces a pomůžeme vám řešit konflikty a nedorozumění, které se na vaší cestě mohou objevit.

Jaké situace jsme facilitovali?

  • Zavádění designového procesu do firmy.

  • Strategický plán pro zvýšení designové vyspělosti organizace.

  • Design služby – kreativní přemýšlení o možných produktových inovacích.

  • Proces sdělování a přijímání zpětné vazby.

  • "Inventura" procesů, metod, nástrojů, které designový tým využívá. Zhodnocení jejich efektivity.

  • Práci s běžnými frameworky designových workshopů - mapování zákaznické cesty, Value Proposition canvas, Business Model canvas a další.

  • Aktivity, u kterých bylo zásadní zapojení všech členů týmu

  • Definice designové výzvy & ideační workshopy.

  • Workshopy, v rámci kterých společně vyhodnocujeme výsledky uživatelského výzkumu.

  • Tvorba produktové strategie.

  • Formulace cílů projektu.

  • Vytvoření designového briefu pro zadání nového webu.

  • Výzkumné aktivity (hloubkové rozhovory, round tables, focus groups)

  • Participativní aktivity se zákazníky.

  • Retrospektivy projektů a plánování změn v designovém procesu.