Dvoudenní UX workshop:

Navrhujte lepší služby

31. 1. 2019 a 1. 2. 2019 I 10.00 - 18.00

1 800 Kč - 3 600 Kč + DPH

Počet účastníků: 20

Místo konání: Impact Hub, Cyrilská 7, 602 00 Brno

Strávíme spolu dva dny. Nebo jeden. Obě části workshopu jsou na sobě nezávislé a vybrat si tak můžete klidně jen jednu z nich. Budeme přemýšlet, skicovat, ideovat a stavět vaši novou, lepší službu. 

Naučíte se pracovat s metodami, které využívají nejúspěšnější designové agentury:

Segmentace ~ Protopersony a persony ~ Mapování zákaznické zkušenosti ~ Value Proposition Canvas ~ How might we ~ Ideační techniky ~ Skicování ~ Storyboardy ~ Prototypování ~ Uživatelské testování

1 den:

Znáte skutečně své zákazníky?

10.00 - 12.00

Budeme se bavit o službách a o lidech, kterým tyto služby nabízíte. Kdo jsou vaši zákazníci? Co je odlišuje od jiných lidí? Proč nakupují právě u vás? Jaká jsou jejich očekávání? Co dalšího byste o nich měli vědět? 

První část workshopu věnujeme segmentaci vašich zákazníků. Kolik cílových skupin máte? Jednu nebo pět? A v čem se liší? Pro vybranou cílovou skupinu navrhneme tzv. proto-personu. Základní popis a charakteristiku vašeho zákazníka. Dozvíte se, kolik proto-person má cenu připravit pro Váš projekt, jaký je rozdíl mezi segmentem, proto-personou a personou a jak s nimi můžete dál pracovat. 

12.00 - 13.00

Společný oběd mimo školicí prostory / není zahrnuto v ceně kurzu.

13.00 - 15.00

Web a nové logo není to jediné, co váš zákazník potřebuje.

V průběhu druhého bloku budeme mapovat celou cestu zákazníka a odhalovat překážky, na které při využívání služby naráží. Naučíte se pracovat s metodou Customer Journey mapování. 

15.00 - 15.30

Pauza. Občerstvení, káva, čaj v ceně kurzu

15.30 - 17.30

Stěžují si zákazníci na otevírací dobu vaší prodejny, špatně použitelný web, nekvalitní dopravu zboží nebo na komunikaci zákaznické linky? Očekávají něco, co nejste schopni jim nabídnout? 

Na závěr prvního workshopového dne se naučíte identifikovat a prioritizovat problémy vašich zákazníků. Naučíte se pracovat s metodou Value Proposition Canvas, díky které budete schopni vaši službu smysluplně a dlouhodobě inovovat. Přestaňte střílet od boku a zaměřte se na řešení těch problémů, díky kterým přicházíte o spokojené zákazníky. 

17.30 - 18.00

Závěrečná diskuze.

V ceně kurzu obdržíte návody, jak připravit pro váš tým tyto designové workshopy:

Mapování cílových skupin & protopersony ~ Customer Journey mapování ~ Value Proposition Canvas

2 den:

Navrhujte lepší služby

10.00 - 12.00

Dobré nápady se od stolu samy nevymyslí. Naučte se využívat kreativní ideační techniky a posuňte interní komunikaci a meetingy s kolegy na novou úroveň. 

Zaměříme se na práci s velkou skupinou. Naučím vás, jaké metody můžete využít, pokud se diskuze účastní komplikovaní kolegové. A také, jak pomocí gamestormingových metod zapojit i méně odvážné členy vašeho týmu. 

12.00 - 13.00

Společný oběd mimo školicí prostory / není zahrnuto v ceně kurzu.

13.00 - 15.00

Skicování a prototypování nejsou jen metody vhodná pro designéry.

Využijete je, pokud potřebujete někomu rychle vysvětlit, na čem zrovna pracujete. To, co bychom popisovali 20 minut a každý to na konci pochopí jinak, snadno během pár minut naskicujeme. A je jasno.

Skicovat můžete vše od prostoru vaší prodejny, před fyzické produkty až po web nebo mobilní aplikaci. Zkrátka všechny nápady, které si potřebujete otestovat. 

15.00 - 15.30

Pauza. Občerstvení, káva, čaj v ceně kurzu

15.30 - 17.30

V poslední části tohoto workshopu se zaměříme právě na testování. Nápad, který nebyl otestován, jako by neexistoval. 

Naučíte se, jak otestovat svůj nápad, skicu nebo prototyp, web a jeho strukturu, ale také třeba text newsletteru. Vysvětlím vám, jak můžete využít metody jako cardsorting nebo emoční mapování a obohatit tak vaše výstupy z testování.  

17.30 - 18.00

Závěrečná diskuze. 

Zarezervujte si své místo na workshop Lepší služby v Brně

Chci se přihlásit na: *
Posílám SMS s připomínkou kurzu
Vyplňte, pokud chcete fakturu vystavit na firmu

Co o kurzu řekli jeho účastníci?

Dostala jsem postup řešení zakázky od A do Z.
Nejmíň bullshit školení, na kterém jsem kdy byl.
Jestli chcete vědět, jak si udělat uživatelský výzkum sami, jděte na kurz k Tereze. Dá vám tipy, jak se od lidí dozvědět to, co potřebujete a ještě je můžete začít používat hned druhý den.

Kdo kurz vede?

Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a designu služeb. Digitálních, i těch mimo obrazovku. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i ve firmách. 

Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. Pomáhám jim hledat správné cesty a dělat moudřejší rozhodnutí.

Jak to na kurzu vypadá?

Nejčastější otázky účastníků

Pro koho je kurz vhodný?

  • Pro UX designéry, kteří navrhují weby pro klienty a nechtějí jen kreslit čtverečky. Chtějí řešit skutečné problémy skutečných zákazníků a chtějí je řešit správně. 
  • Pro marketingové a SEO konzultanty, copywritery a pro ty, kteří celý den pracují na lepších webech.  
  • Pro majitele e-shopů a manažery, kteří najímají designéry a neumí posoudit hodnotu jejich práce.

Můžu přijít i když žádnou službu zatím nenabízím, jen o tom přemýšlím?

  • V tom případě pro Vás bude kurz extrémně užitečný. Řekneme si, jak projekt správně nastavit, aby dával smysl hned od začátku. Metody, které se naučíme, jsou natolik univerzální, že je lze využít v každém oboru. Kurz nicméně nevyžaduje žádné předchozí znalosti. 

Co vás čeká? 

  • Budeme si navzájem představovat své služby, bavit se o cílových skupinách, kreslit, vymýšlet, poslouchat a dávat si zpětnou vazbu. Může se stát, že se nám bude chtít vyběhnout na ulici a rovnou si nápady otestovat na kolemjdoucích.  

Co si mám vzít s sebou?

  • Něco na psaní. Papír a tužka stačí. Vlastní notebook, pokud chcete. Vše ostatní pro Vás mám připraveno. 

Nebudu mít hlad?

  • Ne. 

Nebudu mít hlad, ani když nejím maso?

  • To už vůbec ne! V průběhu několika přestávek budeme mít k dispozici občerstvení, kávu, čaj. Na oběd vyrazíme ven. 

Jak se to platí?

  • Po odeslání přihlášky Vám přijde na uvedený e-mail faktura. Tu je třeba do sedmi dní uhradit. Nic složitého. Pokud se budete přihlašovat na poslední chvíli, budete mít možnost zaplatit kurz přes PayPal.

Co když nebudu moct přijít?

  • Zkuste za sebe najít náhradníka. Pokud se Vám to nepodaří, pak se můžeme dohodnout na náhradním termínu, který by vám vyhovoval více. Pokud nemáte o náhradní termín zájem a chcete vrátit uhrazenou částku, je třeba se ozvat nejpozději sedm dní před konáním kurzu. 
Máte nějaké další dotazy? Nebojte se mi napsat na tereza@uxworkshopy.cz