Navrhujte lepší služby

Jaké je tajemství úspěšného webu? Prozradím vám, jak nalákat a zaujmout vaše zákazníky. Pojďme společně navrhovat lepší weby a lepší služby.

Odhalte, co skutečně potřebují vaši zákazníci

  • Koho váš web zajímá?
  • Komu pomáháte a jak?
  • Proč by si měl zákazník vybrat vás a ne vaši konkurenci?
  • Kdo vůbec jsou vaši zákazníci. Víte, co potřebují? 
  • Další otázky najdete v briefu, který pro každý projekt používám.

Nejen na tyto otázky hledáme společně odpověď několik týdnů, měsíců. Vím, jak lákavé může být, zadat někomu nový web a čekat na výsledek. A co když je špatný? Tak to prostě za pár let, až našetříte, zkusíte znovu. Snad budete mít příště větší štěstí. 

Proč to projednou nezkusit jinak? 

Na co se můžete těšit? 

Na změnu!

Během 8 hodin zjistíte, proč vaše služba nefunguje tak, jak byste si představovali. 

9.00 - 10.00 

Víte, proč děláte to, co děláte? Odhalte, zda se za slovem VIZE, neskrývá něco víc, než prezentace pro management. 

10.10 - 11.10

Nemůžete uspokojit potřeby všech. Proč se tedy nezaměřit pouze na vaše nejdůležitější zákazníky a na jejich potřeby, přání, obavy a problémy?

11.20 - 12.20

Víte, co se děje před tím, než zákazník přijde na web? A co potom? Naučte se mapovat celou zkušenost zákazníků s vaší službou. Pohádkové mapy obvykle vedou k pokladu. Vaše mapa vás dovede k problémům, na které zákazníci naráží. 

12.20 - 13.20

Společný oběd

13.30 - 14.30

Odhalili jste jeden problém? Tři? Dvacet? Který vyřešíte jako první? 

14.45 - 15.45

Akvárko, klobouky, nejhorší možný nápad, skicování, storyboardy. Co mají tato slova společného s vašimi dlouhými meetingy a schůzkami, které vás nikam neposouvají? Zkuste do svých porad zapojit kreativnější ideační techniky, díky kterým se na odhalené problémy podívate jinýma očima. 

16.00 - 16.30

Nápad, který nebyl otestován, jako by neexistoval. 

Odhalte 7 způsobů, jak otestovat své nápady z workshopu se skutečnými zákazníky. 

16.30 - 17.00

Společné vyhodnocení celého workshopu a další kroky, které vás čekají po návratu k vašemu podnikání.

Pojďme obsah vašeho kurzu

tvořit společně

Na rovinu ... pevnou strukturu má 80% kurzu. Co ten zbytek? To záleží na vás. Napište mi při registraci, jaké problémy řešíte. Co vás trápí. S čím už dlouho nemůžete pohnout. To bude obsah pro zvývajících 20%. 

Kdo kurz vede?

Jmenuji se Tereza a 12 let se věnuji výzkumu a designu služeb. Digitálních, i těch mimo obrazovku. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i ve firmách. 

Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. 

Chcete se na něco zeptat? 

tereza@uxworkshopy.cz 

Jak to na kurzu vypadá?

Nejmíň bullshit školení, na kterém jsem kdy byl.
Pavel Galík, Strategy & Digital Director ve společnosti PHD
Workshop byl super! Líbilo se mi, že Tereza má všechny metody propracované do detailu a velmi dobře dokáže vysvětlit, kdy se daná metoda dá reálně použít a jak to případně prezentovat klientovi/managementu. Z mého pohledu určitě doporučuji.
Štěpán Rybníček, UX designer v Notino
Terka je skvělá, na jednom jejím kurzu jsem byla a zatím ho žádný nepřekonal. Umí všechno vysvětlit srozumitelně, vtipně a bez zbytečný omáčky kolem. A navíc vás zahrne konkrétními tipy z vlastních zkušeností, takže se nemusíte bát, že odejdete domů jenom s nadrcenými poučkami z knih. Za mě top!
Linda Matějovská, Service Designer ve společnosti Q Designers

Chcete se naučit navrhovat lepší služby? 

Tento kurz připravím na míru vašemu týmu. Veřejný termín není aktuálně vypsán. 

Na co byste se měli zeptat,

než se přihlásíte?

Pro koho kurz není vhodný?

  • Pro studenty. Celý kurz je zaměřený maximálně na praxi a na využití všech metod v rámci vašeho projektu. Z feedbacku od studentů vím, že jim chybělo více teorie a některá témata jim přišla zbytečná. Např. komunikace s kolegy, s klienty, se zadavatelem. 

Pro koho tedy vhodný je?

  • Zaměstnanci v menších firmách i korporátech, kteří mají na starosti web, marketing nebo celý produkt. 
  • Majitelé firem.
  • Podnikaví lidé na volné noze. 
  • Designéři a výzkumníci na volné noze.

Naučíte se, jak odhalit a vyřešit problémy, na které vaši zákazníci naráží a kvůli kterým je ztrácíte. 

Můžu pracovat na svém projektu?

  • Na dva dny vytvoříte společně s ostatními účastníky jeden tým. Skupinová dynamika je při tomto kurzu hodně důležitá. Budeme tedy pracovat na problému, který si upřesníme první den kurzu. Napište mi, pokud máte nějaké zajímavé téma nebo téma z neziskové oblasti. Pokud by to bylo jen trošku možné, mohli bychom jej použít pro zadání workshopu. 

Co si vzít s sebou?

  • Budete potřebovat pouze něco na psaní poznámek. Klidně počítač. Vše ostatní (vytištěné poznámky a materiály) dostanete k dispozici na kurzu.