Navrhujte lepší služby

23. 5. a 24. 5. 2019 v Praze

Jaké je tajemství úspěšného webu? Prozradím vám, jak nalákat a zaujmout vaše zákazníky. Pojďme společně navrhovat lepší weby - lepší služby.

Odhalte, co skutečně potřebují vaši zákazníci

Každou spolupráci s klientem začínám záludnými otázkami.

  1. Koho váš web zajímá?
  2. Komu pomáháte a jak?
  3. Proč by si měl zákazník vybrat vás a ne vaši konkurenci?
  4. Kdo vůbec jsou vaši zákazníci. Víte, co potřebují? 
  5. Další otázky najdete v briefu, který pro každý projekt používám.

Nejen na tyto otázky hledáme společně odpověď několik týdnů, měsíců. Vím, jak lákavé může být, zadat někomu nový web a čekat na výsledek. A co když je špatný? Tak to prostě za pár let, až našetříte, zkusíte znovu. Snad budete mít příště větší štěstí. 

Proč to projednou nezkusit jinak? 

Na co se můžete těšit? 

Na změnu!

Během dvou dní zjistíte, proč váš web nefunguje a naučíte se odhalené problémy řešit. 

První den

9.00 - 10.00 

Víte, proč děláte to, co děláte? Odhalte, zda se za slovem VIZE, neskrývá něco víc, než prezentace pro management. 

10.10 - 11.10

Nemůžete uspokojit potřeby všech, proč se tedy nezaměřit hlavně na vaše zákazníky? Poznejte ty nejdůležitější, bez kterých vaše podnikání nedává smysl. 

11.20 - 12.20

Přestaňte odhadovat, co by vaše zákazníky mohlo zajímat. Zjistěte to! Ještě před obědem budete vědět, co vše potřebujete vědět a jak to zjistit. Naplánujete si svůj první výzkum. 

13.20 - 15.40

Víte, co se děje před tím, než zákazník přijde na web? A co potom? Naučte se mapovat celou zkušenost zákazníků s vaší službou. Pohádkové mapy obvykle vedou k pokladu. Vaše mapa vás dovede k problémům, na které zákazníci naráží. 

16.00 - 17.00

Odhalili jste jeden problém? Tři? Dvacet? Který vyřešíte jako první? 

Druhý den

9.00 - 10.00 

Akvárko, klobouky, nejhorší možný nápad. Co mají tato slova společného s vašimi dlouhými meetingy a schůzkami, které vás nikam neposouvají? Zkuste do svých porad zapojit kreativnější ideační techniky, díky kterým se na odhalené problémy podívate jinýma očima. 

10.10 - 11.10

Budeme kreslit. Konečně! Skicování není metoda vhodná jen pro studenty architektury nebo designéry, ale i pro vás. Vyzkoušejte, jak rychlá skica pomůže vysvětlit váš skvělý nápad ostatním členům týmu. 

11.20 - 12.20

Skica je prvním krokem k prototypu. Jaké prototypy existují? Dá se prototypovat služba? 

13.20 - 15.40

Nápad, který nebyl otestován, jako by neexistoval.

Odhalte 7 způsobů, jak otestovat svůj nápad, skicu nebo prototyp, web a jeho strukturu, ale také třeba text newsletteru, webu či marketingové kampaně.

16.00 - 17.00

Slibovala jsem změny. Zajímá vás, jak se mi podařilo tohoto slibu dostát? 

Pojďme obsah vašeho kurzu

tvořit společně

Na rovinu ... pevnou strukturu má 80% kurzu. Co ten zbytek? To záleží na vás. Napište mi při registraci, jaké problémy řešíte. Co vás trápí. S čím už dlouho nemůžete pohnout. To bude obsah pro zvývajících 20%. 

Kdo kurz vede?

Jmenuji se Tereza a 12 let se věnuji výzkumu a designu služeb. Digitálních, i těch mimo obrazovku. Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují.

Připravila jsem první kurz z oblasti designu služeb, který řeší vaše problémy. 

Jak to na kurzu vypadá?

Nejmíň bullshit školení, na kterém jsem kdy byl.
Pavel Galík, Strategy & Digital Director ve společnosti PHD
Workshop byl super! Líbilo se mi, že Tereza má všechny metody propracované do detailu a velmi dobře dokáže vysvětlit, kdy se daná metoda dá reálně použít a jak to případně prezentovat klientovi/managementu. Z mého pohledu určitě doporučuji.
Štěpán Rybníček, UX designer v Notino
Terka je skvělá, na jednom jejím kurzu jsem byla a zatím ho žádný nepřekonal. Umí všechno vysvětlit srozumitelně, vtipně a bez zbytečný omáčky kolem. A navíc vás zahrne konkrétními tipy z vlastních zkušeností, takže se nemusíte bát, že odejdete domů jenom s nadrcenými poučkami z knih. Za mě top!
Linda Matějovská, Service Designer ve společnosti Q Designers

Zarezervujte si své místo ještě dnes

Cena: 5 800 Kč + DPH (za oba dny)

Termín kurzu: 23. 5. a 24. 5. 2019

Délka kurzu: 9.00 - 17.00 hodin

Maximální počet účastníků: 12 (zbývá 7)

Posílám SMS s připomínkou kurzu
Vyplňte, pokud chcete fakturu vystavit na firmu

Na co byste se měli zeptat,

než se přihlásíte?

Pro koho kurz není vhodný?

  • Pro studenty. Celý kurz je zaměřený maximálně na praxi a na využití všech metod v rámci vašeho projektu. Z feedbacku od studentů vím, že jim chybělo více teorie a některá témata jim přišla zbytečná. Např. komunikace s kolegy, s klienty, se zadavatelem. 

Pro koho tedy vhodný je?

  • Zaměstnanci v menších firmách i korporátech, kteří mají na starosti web, marketing nebo celý produkt. 
  • Majitelé firem.
  • Designéři a výzkumníci na volné noze.

Tyto tři skupiny si z kurzu odnesou nejvíce. Naučíte se, jak odhalit a vyřešit problémy, na které vaši zákazníci naráží a kvůli kterým je ztrácíte. 

Můžu pracovat na svém projektu?

  • Na dva dny vytvoříte společně s ostatními účastníky jeden tým. Skupinová dynamika je při tomto kurzu hodně důležitá. Budeme tedy pracovat na problému, který si upřesníme první den kurzu. Napište mi, pokud máte nějaké zajímavé téma nebo téma z neziskové oblasti. Pokud by to bylo jen trošku možné, mohli bychom jej použít pro zadání workshopu. 

Co si vzít s sebou?

  • Budete potřebovat pouze něco na psaní poznámek. Klidně počítač. Vše ostatní (vytištěné poznámky a materiály) dostanete k dispozici na kurzu. 

Co když nebudu moct přijít? 

  • Jednoduše za sebe najděte náhradníka. Pokud se vám to nepodaří, domluvíme se na náhradním termínu kurzu, který vám bude vyhovovat víc. Jakoukoliv změnu je však třeba dohodnout nejpozději 7 dní před termínen kurzu.