Navrhujte lepší služby

Jaké je tajemství úspěšného webu? Prozradím vám, jak nalákat a zaujmout vaše zákazníky. Pojďme společně navrhovat lepší weby a lepší služby.

Odhalte, co skutečně potřebují vaši zákazníci

  • Koho váš web zajímá?
  • Komu pomáháte a jak?
  • Proč by si měl zákazník vybrat vás a ne vaši konkurenci?
  • Kdo vůbec jsou vaši zákazníci. Víte, co potřebují? 
  • Další otázky najdete v briefu, který pro každý projekt používám.

Nejen na tyto otázky hledáme společně odpověď několik týdnů, měsíců. Vím, jak lákavé může být, zadat někomu nový web a čekat na výsledek. A co když je špatný? Tak to prostě za pár let, až našetříte, zkusíte znovu. Snad budete mít příště větší štěstí. 

Proč to projednou nezkusit jinak? 

Obsah kurzu

Na co se můžete těšit? 

Na změnu!
Během 8 hodin zjistíte, proč vaše služba nefunguje tak, jak byste si představovali. 

K čemu je vám vize?

Víte, proč děláte to, co děláte? Odhalte, zda se za slovem VIZE, neskrývá něco víc, než prezentace pro management. 

Znáte své zákazníky?

Nemůžete uspokojit potřeby všech. Proč se tedy nezaměřit pouze na vaše nejdůležitější zákazníky a na jejich potřeby, přání, obavy a problémy?

Víte, co zákazníci dělají před tím, než u vás nakoupí?

Naučte se mapovat celou zkušenost zákazníků s vaší službou. Pohádkové mapy obvykle vedou k pokladu. Vaše mapa vás dovede k problémům, na které zákazníci naráží. 

Odhalili jste problémy?
Co s nimi uděláte?

Odhalili jste jeden problém? Tři? Dvacet? Který vyřešíte jako první? 

Akvárko, klobouky, nejhorší možný nápad, skicování, storyboardy. Co mají tato slova společného s vašimi dlouhými meetingy a schůzkami, které vás nikam neposouvají? Zkuste do svých porad zapojit kreativnější ideační techniky, díky kterým se na odhalené problémy podívate jinýma očima. 

Jak zjistíte, že řešení odhalených problémů funguje?

Nápad, který nebyl otestován, jako by neexistoval. 

Odhalte 7 způsobů, jak otestovat své nápady z workshopu se skutečnými zákazníky. 

Jak kurz hodnotí jeho účastníci? 

Nejmíň bullshit školení, na kterém jsem kdy byl.
Pavel Galík, Strategy & Digital Director ve společnosti PHD
Workshop byl super! Líbilo se mi, že Tereza má všechny metody propracované do detailu a velmi dobře dokáže vysvětlit, kdy se daná metoda dá reálně použít a jak to případně prezentovat klientovi/managementu. Z mého pohledu určitě doporučuji.
Štěpán Rybníček, UX designer v Notino
Terka je skvělá, na jednom jejím kurzu jsem byla a zatím ho žádný nepřekonal. Umí všechno vysvětlit srozumitelně, vtipně a bez zbytečný omáčky kolem. A navíc vás zahrne konkrétními tipy z vlastních zkušeností, takže se nemusíte bát, že odejdete domů jenom s nadrcenými poučkami z knih. Za mě top!
Linda Matějovská, Service Designer ve společnosti Q Designers

Chcete tento workshop u vás ve firmě? 

Ozvěte se nám a společně to vymyslíme!

Kdo UX workshopy připravuje?

Jmenuji se Tereza a 15 let se věnuji výzkumu a designu služeb. Digitálních, i těch mimo obrazovku. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i ve firmách. 

Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. 

Medailonek lektora
Linkedin 

Chcete se na něco zeptat? 
tereza@uxworkshopy.cz I tel: 775 075 994 

Jaká výzva před vámi stojí?
Pojďme ji vyřešit společně!

ROZVOJ VAŠEHO PRODUKTU:

# Vaše pozice na trhu
# Silné a slabé stránky vaší služby
# Definice cílových skupin
# Potřeby vašich zákazníků
# Příležitosti pro růst 

ROZVOJ VAŠEHO TÝMU:

# UX Maturity vašeho týmu
# Vzdělávání 
# Design leadership 
# Designové kompetence & UX role
# Strategie pro rozvoj týmu

DESIGNOVÝ PROCES VE VAŠÍ FIRMĚ:

# Nastavení designového procesu 
# Zavedení uživatelského výzkumu
# UX procesy v agilně řízených projektech
# Měření UX 
# OKR 

tereza@uxworkshopy.cz
+ 420 775 075 994