Michaela Richardson
#Strategický výzkum
#Uživatelský výzkum
#User Experience
Potkáme se spolu na workshopech strategického výzkumu. Výzkum dokonale uchopitelný svým metodologickým ukotvením, kreativní svou variabilitou v poznávání lidí a hlavně ohromně dobrodružný. Pokaždé, když kráčím do terénu se svým diktafonem anebo sedím u screenu někde v laboratoři, připadám si jako skutečný průkopník, objevitel. Těším se, že si budete připadat podobně, až půjdete z mého kurzu :)
Mé zkušenosti
Výzkumem se zabývám pátým rokem, čemuž předcházelo deset let zkušeností na různých accountských a produkťáckých pozicích v “onlajnu”. Agentury, mediální domy a zase agentury. Čechy, Anglie a barvité spektrum klientů.
K výzkumu mě dovedl v začátku mého freelance fungování po návratu do Čech tým copywriterů. Od výzkumu pro obsahové strategie a “tone of voice” jednotlivých značek, jsem se dostala ke spolupracem na brandových a marketingových strategiích, návrhu služeb a ověřování potenciálu business konceptu.
Zabývám se především kvalitativním výzkumem, který mapuje bílá místa a objevuje skryté souvislosti mezi každodenním životem a relevantními tématy a artefakty. Jinými slovy, nepracuji vždy s hypotézami a čekám, jak se jevy samy vynoří. Ano, má to i své “terminus technicus” jako "zakotvená teorie". Nedržím se ale jednoho přístupu, ráda podle zadání a potřeb klientů metody různě kombinuji a… přizpůsobuji. Velmi ráda budu předávat své dosud nabyté znalosti dál a konfrontovat je se zkušenostmi designérů, manažerů i vývojářů.
Čím jsou mé workshopy specifické?
Ve svých workshopech chci předávat hlavně praktické know-how. Budeme se věnovat jednotlivým fázím výzkumu, typy výzkumu a metodami, které můžete využít ve své každodenní praxi. Pomůžu vám s tématem, se kterým se běžně na veřejných kurzech nesetkáte - jak interpretovat kvalitativní data.
Všechny kurzy přizpůsobuji vám. Vždy máme dost času na vaše dotazy a vzájemné sdílení zkušeností. Příklady z praxe vybírám tak, aby se přiblížili vašemu oboru. Aby zkušenosti z nich byli přenositelné do vaší praxe.
Jaká výzva před vámi stojí?
Pojďme ji vyřešit společně!
ROZVOJ VAŠEHO PRODUKTU:
# Vaše pozice na trhu
# Silné a slabé stránky vaší služby
# Definice cílových skupin
# Potřeby vašich zákazníků
# Příležitosti pro růst
ROZVOJ VAŠEHO TÝMU:
# UX Maturity vašeho týmu
# Vzdělávání
# Design leadership
# Designové kompetence & UX role
# Strategie pro rozvoj týmu
DESIGNOVÝ PROCES VE VAŠÍ FIRMĚ:
# Nastavení designového procesu
# Zavedení uživatelského výzkumu
# UX procesy v agilně řízených projektech
# Měření UX
# OKR