Uvidíme se v Praze!

Navrhujte lepší služby: Zjistěte, co skutečně potřebují vaši zákazníci

🔥 Aktuální termín je bohužel vyprodán. Ozvěte se, pokud máte zájem o konzultaci nebo mentoring.

Máte skvělý nápad, ale nevíte, co s ním dál? Naučte se vytvářet služby, které vaši zákazníci opravdu potřebují. Vezměte si papír a tužku a zkuste si nakreslit svého typického zákazníka. Myslím to vážně, běžte :)

Jak byste ho popsali? Jak je starý? Kde pracuje? Proč má rád právě Vaši službu? Co o Vás říká, když Vás někomu doporučuje?
A dělá to vůbec? Proč se k vám vrací? Proč naopak ne? Kdy naposledy jste s ním mluvili? Kdy naposledy Vám dával zpětnou vazbu, se kterou jste následně pracovali? 

Kurz pro začínající podnikatele, který vám ukáže, jak efektivněji naslouchat potřebám vašich zákazníků a vybudovat úspěšný byznys.

Pokud znáte své zákazníky pak víte, na jaké problémy naráží a co potřebují. Službu, kterou jim poskytujete, jste pak schopni upravit na míru jejich potřebám. Nebudete střílet naslepo a zkoušet, co může fungovat. Jednoduše to budete vědět. 

Co se na kurzu naučíte?

✅ Popsat Vašeho zákazníka, jeho potřeby a přání, obavy a očekávání.
✅ Zmapovat zkušenost vašich (potenciálních) zákazníků se službou a odhalit i ty nejmenší problémy, na které naráží.
✅ Vytvořit landing page, pomocí které budete schopni otestovat váš nápad a získat na něj zpětnou vazbu. Tato landing page může sloužit jako základ nového webu.
✅ Tři kreativní metody, jak odstraňovat odhalené problémy a jak přinášet inovace do Vašeho podnikání.
✅ Zapojit AI do jednotlivých aktivit.

Pro koho je kurz vhodný?

Pracujete s lidmi nebo pro lidi? Poskytujete nějakou službu? Máte vlastní produkt? Překládáte, školíte, ilustrujete, máte jógové studio, vyrábíte fotoalba, prodáváte nábytek? Pokud cítíte, že by vám hlubší znalost preferencí a potřeb vašich zákazníků pomohla poskytovat lepší služby, pak je kurz přesně pro vás. 

Rozjíždíte nové podnikání? Nebo ho jen "oživujete" po mateřské nebo po delší pauze? Máte řadu nových nápadů a nevíte, které stojí za realizaci? Ideálně byste na kurz měli přijít s nějakým konkrétním nápadem. Před kurzem budete mít k dispozici pracovní listy, které vám pomohou s přípravou.

Program kurzu

📌 Jak vypadá Váš typický zákazník?

Co ho odlišuje od jiných lidí? Proč nakupuje právě u Vás? Jaká jsou jeho očekávání? Co dalšího byste o něm měli vědět? A kolik zcela odlišných typů zákazníků vlastně máte? První část kurzu věnujeme vytváření popisu potřeb, preferencí, zkušeností a přání vašeho typického zákazníka.  

📌 Vaše služba není jenom web!

V průběhu druhé části budeme mapovat celou cestu vašeho zákazníka a odhalovat překážky, na které při využívání Vaší služby naráží. Naučíte se, jak otestovat vaše nápady, web, on-line či off-line komunikaci. 

📌 Kreativní metody pro odstraňování odhalených problémů

Naučíte se pracovat se třemi metodami, díky kterým budete schopni na zjištěné problémy reagovat inovací Vaší služby. Společně vytvoříme základ vaší nové landing page, pomocí které budete schopni otestovat vaše nápady.

📌 Zapojení AI

"Umělá inteligence" to za nás nevymyslí, ale může nám pomoci se všemi aktivitami, které si na kurzu vyzkoušíte.

Na co se můžete těšit?

Chcete se naučit tvořit lepší služby?
Chyťte si své místo!


O který termín máte zájem?

  • Termín
  • Dejte mi vědět, až bude nový termín
  • Chci kurz na míru pro náš tým

Údaje účastníka:

Máme fakturu vystavit na firmu?

Kdo kurz vede?

Jmenuji se Tereza a 15 let se věnuji výzkumu a designu služeb. Digitálních, i těch mimo obrazovku. Zaměřuji se na sociální inovace a témata, která souvisí s inkluzivním designem a přístupností. Jsem lektorkou kurzů designu služeb a uživatelského výzkumu na univerzitách i v komerčních organizacích. Facilituji!

Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. 

Od roku 2024 jsem certifikovanou specialistkou na téma přístupnosti (CPACC - Certified Professional in Accessibility Core Competencies).

Chcete se na něco zeptat? 

tereza@uxworkshopy.cz I www.terezakosnarova.cz

Co o UX workshopech
říkají jejich účastníci*účastnice?

Nejmíň bullshit školení, na kterém jsem kdy byl.

Pavel Galík Strategy & Digital Director ve společnosti PHD

Terka je skvělá, na jednom jejím kurzu jsem byla a zatím ho žádný nepřekonal. Umí všechno vysvětlit srozumitelně, vtipně a bez zbytečný omáčky kolem. A navíc vás zahrne konkrétními tipy z vlastních zkušeností, takže se nemusíte bát, že odejdete domů jenom s nadrcenými poučkami z knih. Za mě top!

Linda Matějovská Service Designer ve společnosti Q Designers

Workshop byl super! Líbilo se mi, že Tereza má všechny metody propracované do detailu a velmi dobře dokáže vysvětlit, kdy se daná metoda dá reálně použít a jak to případně prezentovat klientovi/managementu. Z mého pohledu určitě doporučuji.

Štěpán Rybníček UX designer v Notino

Tereza patří k mým nejoblíbenějším lektorkám. Absolvovala jsem u ní už několik workshopů a kurzů a pokaždé jsem odcházela nadšená. Umí jasně a jednoduše předat podstatné informace, a co je pro mě důležité - podnítit zvědavost a odvahu zkoušet hned nově nabyté znalosti v praxi. Těším se, s čím dalším opět přijde!

Galina Avanesjan Senior User Researcher