Workshopy pro firmy

UX tým v každé firmě je obvykle vytížen prací na interních projektech a nezbývají kapacity na rozvoj a vzdělávání. Spolupráce s firmami probíhá ve třech fázích. Nejprve se seznámím se situací ve Vašem UX týmu a zmapuji jeho potřeby. Na základě prvních schůzek navrhu vhodné workshopy a školení. Ve třetí fázi probíhá samotné vzdělávání a konzultace. 

S čím Vám můžu pomoci? 

UX workshopy

UX workshopy je vhodné zapojit do projektu kdykoliv, Za účasti celého týmu (nejen designéři, ale také business, IT a další klíčové role), definujeme projekt a jeho cíle. Workshopy jsou zaměřeny na:

  • Zmapování obchodní strategie 
  • Zmapování cílových skupin a jejich potřeb 
  • Přípravu obsahové strategie 

Školení UX metod

Zatímco v průběhu UX workshopů rozvíjíme projekt, v rámci školení UX metod se zaměřuji na rozvoj schopností členů Vašeho týmu. Nejčastěji v týmech učím tyto metody:

  • Persony
  • Customer Journey Mapping 
  • Business Model Canvas
  • Value Proposition Canvas

Rozvoj UX schopností

S jednotlivými členy UX týmu pracuji dlouhodobě také na rozvoji jejich schopností správně připravit a vést rozhovor a to formou teoretické přípravy i průběžnou zpětnou vazbou. 

  • Metodiku vedení rozhovoru
  • Přípravu hypotéz a scénářů
  • Přípravu & realizaci uživatelského testování

Chcete školení nebo workshop pro Váš UX tým?

Pojďme se sejít a probrat aktuální situaci Vašeho týmu, problémy, které řešíte a možnosti, jak tyto problémy vyřešit. 

tereza@uxworkshopy.cz  I  + 420 775 075 994

Naučím vás pracovat s těmito metodami

Analýza

  • KANO analýza
  • Business Model Canvas
  • Value Proposition Canvas
  • Analýza konkurence
  • Obsahová analýza
  • Segmentace & Persony
  • Customer Journey Mapping

Výzkum & testování

  • Etnografický výzkum
  • Rozhovory
  • Dotazníkové výzkumy
  • Deníkové studie
  • Expert review
  • Uživatelské testování (Krug, RITE, vzdálené moderované & nemoderované)

Design

  • Card Sorting
  • Storyboarding
  • Moodboards
  • Design Studio
  • Skicování
  • Prototypování
  • See - Think - Do - Care obsahová strategie